مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-20سياسي

14600 رزمنده تجلیل می شوند / افتتاح موزه دفاع مقدس اردبیل دوم مهر


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل گفت: 14 هزار و 600 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور توسط نهادها و دستگاه های اجرایی استان اردبیل تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی واحد در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های مختلف فرهنگی در سطح استان با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

وی به برگزاری 110 یادواره شهدا در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در سطح استان در دو بخش حضوری و مجازی تعداد 110 یادواره شهدا با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس با رعایت تمام موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

واحد از برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای 5 در اردبیل خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل موزه دفاع مقدس اطراف دریاچه شورابیل با اجرای برنامه هایی از قبیل روایت گری دفاع مقدس، نمایش صحنه ای افلاکیان خاکی ، غرفه های مربوط به دستاوردهای چهل ساله ادارات و نهادهای دولتی و… با راه اندازی مسیر سلامت جهت رعایت حال بازدید کنندگان و جلوگیری از هر گونه احتمال انتشار ویروس کرونا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14600 رزمنده تجلیل می شوند / افتتاح موزه دفاع مقدس اردبیل دوم مهر

14600 رزمنده تجلیل می شوند / افتتاح موزه دفاع مقدس اردبیل دوم مهر