مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-20فناوري

مزایای وبینار و ویژگی های لحظه نگار برای برگزاری وبینارها


اولین مرتبه‌ای که کلمه «وبینار» را شنیدید، چه چیزی در ذهنتان تداعی شد؟ بسیاری در پاسخ به این سوال می‌گویند که به محض شنیدن این کلمه، کلمه سمینار در ذهنشان تداعی شده است.

وبینار همان رویداد یا سمینار آنلاین است.

وجود اینترنت و سرویس‌های ارائه‌دهنده محتوای ویدئویی در سال‌های اخیر تاثیر قابل توجهی بر زندگی همه ما گذاشته و این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار داده تا کارگاه‌ها، رویدادها و سمینارهای خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وبینار و رویداد آنلاین این روزها بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته‌اند و احتمالاً شما نیز کلمه وبینار را این روزها بیشتر از قبل می‌شنوید و حتی ممکن است در چندین وبینار شرکت کرده باشید؛ چرا که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای حضوری لغو شده و مخاطبانشان بیشتر مایل به شرکت در رویداد‌های آنلاین هستند.

وبینار چیست؟ وبینار برگرفته از عبارت Web-based Seminar است و به هر سمینار، دوره، کلاس، کارگاه، رویداد و کنفرانسی که به صورت آنلاین در بستر اینترنت و تحت وب برگزار می‌شود.

تفاوت اصلی وبینار و پخش زنده این است که در وبینار امکان برقراری تعامل بین میزبان و مخاطب به راحتی امکان‌پذیر است و ارتباط دوطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای وبینار و ویژگی های لحظه نگار برای برگزاری وبینارها

مزایای وبینار و ویژگی های لحظه نگار برای برگزاری وبینارها