مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-20پزشكي

والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را مدرسه نفرستند


والدینی که نگران سلامت فرزندانشان هستند، اگر آنها را مدرسه نفرستند، هیچ مشکلی پیش نمی آید.

- والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را "مدرسه" نفرستند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: والدینی که نگران سلامت فرزندانشان هستند، اگر آنها را مدرسه نفرستند، هیچ مشکلی پیش نمی آید.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (30 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه طی همین مدت شاهد کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هستیم و استفاده مردم از ماسک کمتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر سیر صعودی کرونا در کشور و استان آغاز شده و مردم باید نسبت به قبل هوشیارتر باشند، وگرنه گرفتار موج سوم کرونا می شویم که به تبع هزینه های سنگینی برای استان درپی خواهد داشت.

بازوند از رسانه ها و صدا و سیما خواست تا نسبت به هشداردهی به مردم اهتمام جدی تری داشته و خطرات عدم رعایت پروتکل ها را به مردم متذکر شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مقابله با کرونا، کار فرهنگی بیش از هرچیز دیگر به کار می آید، چرا که تجربه ثابت کرده رفتار این ویروس به شدت به رفتار بهداشتی مردم بستگی دارد و هرچه فرهنگ رعایت پروتکل ها در میان مردم همه گیر شود، قطعا می توان مبارزه موثرتری با این ویروس داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را مدرسه نفرستند

والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را مدرسه نفرستند