مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20پزشكي

رکورد تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی دو روز قبل زده شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رکورد تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی، دو روز قبل زده شد،حتی الان، وضعیت از فروردین ماه و تیر ماه که اوج شیوع بیماری و تعداد بستری ها بود، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رکورد تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی، دو روز قبل زده شد،حتی الان، وضعیت از فروردین ماه و تیر ماه که اوج شیوع بیماری و تعداد بستری ها بود، وخیم تر است.

روزبه رجایی در گفت وگو با ایسنا از اختصاص 20 درصد از تخت های فعال کلیه ی بیمارستان ها به بیماران کووید19 برابر مصوبه ستاد کرونا هم در آذربایجان شرقی و هم در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: تمامی بیمارستان ها اعم از دانشگاهی، غیردانشگاهی، حتی بیمارستان های خصوصی و بیمارستان های وابسته به نهادهای نظامی و تامین اجتماعی بر اساس آخرین دستورالعمل، موظف هستند تا 20 درصد از تخت های فعالشان را برای بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهند.

وی ادامه داد: برخی از بیمارستان ها این نسبت را رعایت نکرده بودند که پس از تذکرهای متعدد طی جلسات مختلف، اکنون در وضعیت بهتری قرار داریم.

بر اساس بخشنامه ی وزارتی، تعرفه‎ی بیمارستان، مصوب بخش دولتی بوده و بیمار در صورت بستری شدن در بیمارستان های خصوصی و بیمارستان های غیردانشگاهی هم همان هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی دو روز قبل زده شد

رکورد تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی دو روز قبل زده شد