مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20اقتصادي

قبلا خانه خریدن رویا بود، امروز تامین اجاره بهای خانه ای محقر


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها گفت: قبلا خرید خانه به رویا تبدیل شده بود اما اکنون اجاره بهای خانه محقر به رویا تبدیل شده و هر روز شاهد ظهور پدیده هایی مانند پشت بام خوابی هستیم.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها گفت: قبلا خرید خانه به رویا تبدیل شده بود اما اکنون اجاره بهای خانه محقر به رویا تبدیل شده و هر روز شاهد ظهور پدیده هایی مانند پشت بام خوابی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از شیوه بازگشایی مدارس، رکود، تورم و بیکاری و تاثیر بر بازار کالاهای اساسی مردم و نهاده های دامی و کشاورزی افزود: روزانه صدها پیام از سوی شهروندان ارسال می شود که از گرانی گلایه دارند، یک کارگر با این گرانی کمرشکن نمی تواند شکم خانواده خود را سیر کند، کارگران و کارمندان که حقوقشان 15 تا20 درصد افزایش داشته اکنون چگونه می توانند گرانی 50 تا 100 درصدی کالاهای اساسی را تحمل کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: قبلا خرید خانه به رویا تبدیل شده بود اما اکنون اجاره بهای خانه محقر به رویا تبدیل شده و هر روز شاهد ظهور پدیده هایی مانند پشت بام خوابی هستیم، وضعیت امروز بازار نتیجه عدم وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبلا خانه خریدن رویا بود، امروز تامین اجاره بهای خانه ای محقر

قبلا خانه خریدن رویا بود، امروز تامین اجاره بهای خانه ای محقر