مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20اقتصادي

امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست


رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد گفت: با توجه به شناور بودن جمعیت این شهر در فصول مختلف سال، امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد گفت: با توجه به شناور بودن جمعیت این شهر در فصول مختلف سال، امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست.

رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد گفت: بدلیل شناور بودن جمعیت این شهر در فصول مختلف سال امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست.

ابوالفضل باباشلو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا به معرفی شهر غرق آباد پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، جمعیت این شهر 5 هزار و 850 نفر اعلام شده است در حالی که بنا بر آمار دقیق و محاسبات کارشناسی به عمل آمده به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی موجود، جمعیت این شهر شناور بوده و در برخی فصول سال به بیش از 10 هزار نفر می رسد و این تفاوت فاحش در جمعیت شهری خود عامل بروز برخی مشکلات و مطالبات است، چرا که امکانات و زیرساخت های شهری بر مبنای آمار سرشماری تخصیص داده می شود اما عملا این شهر باید مطالبات جمعیت 10 هزار نفری خود را تأمین کرده و برآورده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر دارای توان و پتانسیل محدود و تعریف شده است اظهار کرد: این طور نیست که بخواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست

امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست