مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-20فرهنگي

شش ماه کرونا زده سینما چگونه گذشت؟


به چشم برهم زدنی سال کرونا زده‌ی 1399 به نیمه رسید و سینمای ایران اگرچه در این چند ماه دوران عجیبی را پشت سر گذاشته است، اما احتمالا پاییز و زمستان پرحادثه‌تری را هم پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگار همین دیروز بود که در بحبوحه اتفاق‌های تلخ پاییز و زمستان سال 1398، چراغ سالن‌های سینما کم فروغ شد و سینماگران فکر چاره بودند تا با شروع سال نو جبران مافات کنند اما در سال جدید، رونق از سینما چنان رخت بربست که فقط باید در تاریخ نوشته شود.

اگر قرار باشد سینما را در 6 ماه ابتدایی سال 99 مرور کنیم حتما باید به عقب‌تر و ماه‌های آخر سال گذشته برگردیم که اتفاق‌های مختلف سالن‌ها را هر از چندی به تعطیلی می‌کشاند و بعد هم شیوع یک ویروس ناشناخته سینماها را به تعطیلی کامل برد.

در آن روزها اصلا تصور نمی‌شد که این وضعیت خیلی طولانی باشد و حتی وقتی بعد از چهار ماه تعطیلی، سینماها از ابتدای تیر به طور رسمی باز شدند خیلی‌ها بر این عقیده بودند که مردمِ خسته از قرنطینه با اکران فیلم‌های خوب راهی سالن‌ها می‌شوند ولی آنچه اتفاق افتاد نه تنها غیرقابل پیش‌بینی بود، بلکه وضعیتی نگران کننده را پیش روی اهالی سینما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش ماه کرونا زده سینما چگونه گذشت؟

شش ماه کرونا زده سینما چگونه گذشت؟