مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-20فرهنگي

کارگردان فیلم موفق جشنواره ونیز: منتظر تایید دیگران نمانید!


کارگردان فیلم موفق جشنواره ونیز: منتظر تایید دیگران نمانید! کارگردان فیلم «دشت خاموش» که به تازگی سه جایزه از جمله شیر سیاه جشنواره ونیز را دریافت کرده است، به علاقه‌مندان جوان سینما توصیه کرد برای ساخت فیلم منتظر تایید بزرگترها نباشند بلکه دست به کار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بهرامی همراه با تعدادی از گروه سازنده فیلم «دشت خاموش» شامگاه شنبه 28 شهریور ماه در نشستی خبری که به صورت لایو اینستاگرامی پخش شد، نکاتی را درباره این فیلم و مراحل ساخت آن ارایه و بارها از عباس کیارستمی یاد کردند و بخشی از موفقیت‌های این فیلم را نتیجه همراهی تقدیر و کائنات دانستند.

در این نشست که با حضور سحر عصر آزاد منتقد سینما و در محل موزه سینما برگزار شد، احمد بهرامی، نویسنده و کارگردان «دشت خاموش» که هنرجوی عباس کیارستمی بوده است، خطاب به جوانان مشتاق فیلمسازی افزود: الان فیلم ساختن خیلی آسان و ارزان شده و به قول آقای کیارستمی با ساده‌ترین دوربین هم می‌توان فیلم سینمایی ساخت و حتی به جشنواره ونیز هم رفت.

او اضافه کرد: جوانان علاقه‌مند به سینما برای ساخت فیلم ممکن است با چند نفر مشاوره کنند و بخشی از دوستان، آنان را از این کار منصرف می‌کنند درحالیکه نباید منتظر تایید دیگران ماند بلکه باید کار خود را انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم موفق جشنواره ونیز: منتظر تایید دیگران نمانید!

کارگردان فیلم موفق جشنواره ونیز: منتظر تایید دیگران نمانید!