مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20بين الملل

چین: شرکت های خارجی قانونمند نگران فهرست سیاه نباشند


چین اعلام کرد، هیچ چارچوب زمانی یا اسامی از پیش چیده شده از شرکت ها در لیست موجودیت های غیرقابل اعتماد ندارد اما اگر شرکت های خارجی قوانین چین را نقض کنند یا مرتکب اقدامات غیرقانونی شوند، - چین اعلام کرد، هیچ چارچوب زمانی یا اسامی از پیش چیده شده از شرکت ها در "لیست موجودیت های غیرقابل اعتماد" ندارد اما اگر شرکت های خارجی قوانین چین را نقض کنند یا مرتکب اقدامات غیرقانونی شوند، به این لیست اضافه خواهند شد و با واکنش ها و مجازات هایی مواجه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بازرگانی چین امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: اگر شرکت های خارجی مرتکب اقدامات غیرقانونی نمی شوند، نیازی نیست نگران این موضوع باشند.

چین قوانینی را برای این فهرست تعیین کرده و مانع فعالیت شرکت های خارجی نام برده در لیست شرکت های غیرقابل اعتماد از واردات، صادرات و سرمایه گذاری در این کشور خواهد شد.

اضافه شدن نام شرکت های خارجی به این لیست به این بستگی دارد که آیا آنها قوانین چین را نقض می کنند، حاکمیت ملی، تمامیت ارضی، امنیت و منافع توسعه ای چین را به خطر می اندازند، اصول بازار را نقض می کنند و به شرکت ها، سازمان ها و افراد چینی لطمه می زنند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: شرکت های خارجی قانونمند نگران فهرست سیاه نباشند

چین: شرکت های خارجی قانونمند نگران فهرست سیاه نباشند