مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20سياسي

درخواست شورای شهری ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پیروز حناچی موضوع واگذاری املاک و ساماندهی آن را در شهرداری تهران پیگیری نکرده است، گفت: شهردار پایتخت به جای پاسخ غیرمرتبط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار پایتخت درباره سامان دهی وضعیت املاک شهرداری اظهار داشت: بازپس گیری املاک واگذارشده شهرداری و به سامان رساندن این موضوع، یکی از موضوعات و دغدغه های کلیدی اعضای شورای شهر بوده است و بارها بر رعایت اصل شفافیت، پاسخگویی و پیگیری احقاق حق مردم تأکید داشته ایم.

وی افزود: با گذشته سه سال علی رغم همه پیگیری ها، شهرداری تهران اقدام مشهود و مؤثری در بازپس گیری املاک انجام نداده است و اقدام رییس سابق سازمان املاک شهرداری در ارسال گزارش وضعیت املاک به اعضای شورا با برکناری آن همراه شد.

  این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با گذشته سه سال از عمر شورای شهر، هیچ تغییری در وضعیت نابسامان املاک شهرداری صورت نگرفته و کماکان این املاک دراختیار اشخاص حقیقی و حقوقی است و به نظر می رسد عزم و توانایی برای به سرانجام رسیدن ساماندهی املاک در شهرداری وجود ندارد.

  حق شناس خاطرنشان کرد: موضوع مورد نظر وقتی که توسط اعضای شورای شهر در فضای مجازی پیگیری شد، پاسخ غیرمرتبط و غیرقابل قبول شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای شهری ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری

درخواست شورای شهری ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری