مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-19سياسي

نبویان مطرح کرد: جلوگیری از اجرای تعهدات برجام با فعال سازی مکانیسم ماشه


ما مدعی خروج از برجام نیستیم بلکه تنها قائل به توقف اجرای همه تعهدات ایران به حکم خود برجام، قطعنامه 2231 شورای امنیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 29 شهریور 99) در همایش مردمی دانشجویی اقدام متقابل ایران در مقابل مکانیسم ماشه اظهار داشت: باید مبنای فکری که دیپلماسی التماسی را دنبال می کنند و اقتصاد کشور را به سمت باتلاق برده اند را بررسی کرد.

وی افزود: به هر جای برجام که دست می زنی خراب است؛ چراکه توافق نامه های برجام، ژنو و لوزان را آماده نوشته بودند و در مذاکرات آورند و آقایان آن را امضا کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در برجام به مراکز هسته ای دسترسی داده اند این در حالی است که حتی به مراکز نظامی هم دسترسی هایی داده اند.

نبویان خاطرنشان کرد: اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان در برجام حتی یک بار هم با دقت این توافق نامه را نخوانده و آن را امضا کرده اند.

وی افزود: بند 74 تا 78 برجام به دسترسی های نظامی اشاره شده و حتی این بخش نامه از متن را به بهروز کمالوندی معاون رییس سازمان انرژی اتمی و سخنگوی این سازمان نشان دادند و گفتند چند جای این معاهده واژه میلیتاری آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبویان مطرح کرد: جلوگیری از اجرای تعهدات برجام با فعال سازی مکانیسم ماشه

نبویان مطرح کرد: جلوگیری از اجرای تعهدات برجام با فعال سازی مکانیسم ماشه