مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-19سياسي

تشریح عملکرد 100 روزه بنیاد شهید در دوره جدید/ مدافعان سلامت حماسه بزرگی آفریدند


رییس بنیاد شهید به تشریح عملکرد 100 روزه حضور خود در بنیاد شهید و توافق نامه های منعقد شده این نهاد با دیگر دستگاه ها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی در نخستین کنفرانس خبری بعد از انتصاب به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقارن این نشست با بزرگداشت هفته دفاع مقدس را مبارک خواند و گفت: امسال اربعین دفاع مقدس است و به همین مناسبت در بنیاد شهید ویژه برنامه هایی در حوزه فرهنگی و آموزشی بنیاد طراحی و برنامه ریزی شده است.

رییس بنیاد شهید بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را یک اتفاق بزرگ خواند و اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس درواقع یادآور و بزرگداشت چهل سال مقاومت ملت غیور ما و چهل سال حماسه و عبور عزت مندانه از بحران ها، موانع و مشکلات متعددی است که دشمن برای ما به وجود آورده است.

وی افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، درواقع بزرگداشت 40 سال پیروزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آزادگان و جانبازان صبوری است که حماسه آن ها برگ های زرین و ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی برجای گذاشته است.

اوحدی با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، گفت: این هفته بزرگداشت و تجلیل از مدافعان حرم و لشکرهای فاطمیون و حیدریون و زینبیون نیز هست، که با بصیرتی که داشتند، هزار کیلومتر آن طرف تر از مرزهای ایران به جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد 100 روزه بنیاد شهید در دوره جدید/ مدافعان سلامت حماسه بزرگی آفریدند

تشریح عملکرد 100 روزه بنیاد شهید در دوره جدید/ مدافعان سلامت حماسه بزرگی آفریدند