مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-19سياسي

نوری همدانی: تقویت روحیه جهادی و عدم سازش با دشمن عامل پیروزی مقاومت است


مهم ترین عامل پیروزی در جریان مقاومت تقویت روحیه جهادی و عدم سازش با دشمن است که این یک امر قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم امروز در تالار شیخ طوسی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.

همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد و در آن پیام آیت الله نوری همدانی قرائت شد که متن پیام به شرح ذیل است.

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرّحِیمِ الحمد لله رب العالمین و الصلاه و السلام علی أشرف الأنبیاء و المرسلین محمّد و آله الطیبین الطاهرین و اللعنه الدائمه علی أعدائهم اجمعین من الآن الی قیام یوم الدین (مُحُمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَ الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم)(سوره فتح، 29) با سلام و تحیت به آن مجمع محترم وتسلیت ایام محرم وصفر یکی از موضوعات ارزنده قرآن کریم که باید به آن توجه شد جریان شناسی است که پروردگار متعال برای بشریت بیان فرموده.

مهمترین موضوع جریانِ حق و باطل است که این جریان از آغازِ خلقت شروع شده است و تا پایان ادامه خواهد داشت و پیوسته در حالِ برخورد و مبارزهِ با یکدیگر هستند که گاهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری همدانی: تقویت روحیه جهادی و عدم سازش با دشمن عامل پیروزی مقاومت است

نوری همدانی: تقویت روحیه جهادی و عدم سازش با دشمن عامل پیروزی مقاومت است