مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-19سياسي

ارسال 148 مقاله به دبیرخانه «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم»


دبیر علمی همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» از ارسال 148 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از میان مقالات ارسالی، 99 مقاله برگزیده شدند.

- ارسال 148 مقاله به دبیرخانه مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم ایسنا/قم دبیر علمی همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم از ارسال 148 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از میان مقالات ارسالی، 99 مقاله برگزیده شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم در افتتاحیه همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم که به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در تالار شیخ طوسی این دفتر به صورت مجازی و با مجوز ISCبرگزار شد، با اشاره به فلسفه برگزاری این همایش اظهار داشت: از یک طرف تأکید مقام معظم رهبری بر مسأله مقاومت و اهمیت پژوهش در این خصوص و از طرف دیگر تقویت نرم افزاریِ فکریِ مجامع اسلامی به عنوان فلسفه وجودی دفتر تبلیغات اسلامی، ما را بر آن داشت که این همایش را برگزار کنیم.

وی، مقاومت را از موضوعات مهم امروز در سطح ملی و بین المللی دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در جبهه مقاومت حضور پیدا کند و وظیفه خود که تقویب این جبهه است را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 148 مقاله به دبیرخانه «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم»

ارسال 148 مقاله به دبیرخانه «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم»