مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-19سياسي

عادی سازی روابط بااسراییل به وحدت و کرامت اسلامی خدشه وارد می کند


امام جمعه همدان با تاکید بر حفظ کرامت امت اسلامی گفت: عادی سازی روابط بااسراییل به وحدت و کرامت اسلامی خدشه وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر شنبه در تجمع اعتراضی طلاب نسبت به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس، با بیان اینکه اقدامات اسراییل را باید به معنای واقعی کلمه جنایت علیه بشریت قلمداد کرد، گفت: وحشی گری، جنایت، اشغال، غاصب بودن و تجاوز علیه حقوق بشر ذات اسراییل است و این ذات هیچگاه قابل تغییر نیست.

وی با اشاره به جنایت های اسراییل در طول تاریخ بشریت، مطرح کرد: بسیاری از جنایت هایی که توسط این رژیم اشغالگر در دنیا به وقوع پیوسته، حتی اجازه صحبت و رسانه ای شدن در سطح بین المللی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مطرح کردن موضوع اسراییل توسط امام خمینی (ره) در دوران پهلوی، عنوان کرد: اینکه حضرت امام (ره) قدس را مساله اصلی اسلام بیان کردند موضوع مهمی است که از آن زمان ایشان به آن اشاره داشته اند.

وی افزود: اینکه اسراییل یک رژیم غاصب و اشغالگر است، یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است و بیان این مطلب توسط جمهوری اسلامی نه از روی اختلاف در منافع مادی که به دلیل افکار و اقدامات پلید این رژیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط بااسراییل به وحدت و کرامت اسلامی خدشه وارد می کند

عادی سازی روابط بااسراییل به وحدت و کرامت اسلامی خدشه وارد می کند