مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19سياسي

مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم زود از دست می رود، از مسئولان و مدیران خواست از فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم زود از دست می رود، از مسئولان و مدیران خواست از فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

آیت الله مصطفی علما امروز (29 شهریور) در دیدار با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، با بیان اینکه زمان خدمت به مردم زود از دست می رود، به تمام مدیران و مسئولان توصیه کرد: از فرصت مدیریت به دست آمده نهایت بهره را برای خدمت به مردم ببرند.

وی افزود: خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و مسئولان باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت الله علما در ادامه شرکت های دانش بنیان را اساس رونق اقتصاد دانش بنیان دانست و بر ایجاد فضا برای فعالیت این شرکت ها تاکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون فضای خوبی در استان برقرار است و در کنار استاندار فعال و پایِ کار، نمایندگان فعالی هم داریم و امیدواریم این فضا زمینه ساز رونق اقتصاد و بویژه اقتصاد دانش بنیان در استان شود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هم در این نشست با اشاره به فعالیت خوب شرکت های دانش بنیان در استان، گفت: خوشبختانه برخی از این شرکت داروی کرونا را تولید می کنند که نقش موثری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند