مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-19سياسي

نکاتی کوچک اما حیاتی در ازدواج موفق


ازدواج امری مقدس است و لازم است برای اقدام به ازدواج حتما این نکات را مدنظر بگیرید تا ازدواجی موفق داشته باشید.

- ، ازدواج یکی از مهم ترین قسمت زندگی افراد است که اگر بخواهیم سرسری به آن نگاه کنیم آسیب های زیادی برای فرد و حتی جامعه دارد.

این امر مقدس، که بین زن و مرد انجام می شود و موجب تشکیل خانواده می شود، مهم ترین نکته ای که قبل از ازدواج باید در نظر بگیریم این است که تمامی مسائل را به خوبی بسنجیم و معیار های خود را در نظر بگیریم تا بر اساس آن ها بهترین انتخاب را داشته باشیم.

اهمیت فاصله سنی طرفین در ایجاد یک زندگی جدید یکی از مهم ترین موضوعاتی که در هنگام ازدواج باید به آن توجه کرد، فاصله سنی بین طرفین است که نباید نادیده گرفته شود البته باید این را گفت نمی توان درباره عدد دقیق فاصله سنی زوجین و نقش آن در موفقیت و شکست زندگی زناشویی قانون یکسانی برای همه افراد صادر کرد، اما یقینا تناسب سنی از جمله موازین زیربنایی و اساسی در ازدواج است که بی توجهی به آن، زمینه ساز بسیاری از کج خلقی ها و ناسازگاری ها در زندگی زناشویی خواهد شد.

فرشته سادات شجاعی روانشناس خانواده و درمانگر در این باره، گفت: باور سنتی در جامعه ایران این است که پسر باید از دختر برای ازدواج بزرگ تر باشد، از جهاتی دارای نقاط قابل توجه علمی و منطقی است؛ مانند بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی کوچک اما حیاتی در ازدواج موفق

نکاتی کوچک اما حیاتی در ازدواج موفق