مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-19پزشكي

رییس، دبیر و اعضای کمیته ملی پزشکی از راه دور منصوب شدند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای رییس، دبیر و اعضای کمیته ملی پزشکی از راه دور (پاد) را منصوب کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای رییس، دبیر و اعضای کمیته ملی پزشکی از راه دور (پاد) را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر سعید نمکی برای دکتر قاسم جان بابایی به عنوان رییس کمیته ملی پزشکی از راه دور (پاد) آمده است: پیرو ابلاغ آیین نامه اجرایی ارائه خدمات سلامت و پزشکی از راه دور (دورا پزشکی) موضوع بخشنامه شماره 936/100 مورخ 30/05/1399 و در راستای سازماندهی مناسب تر اقدامات و افزایش هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها و نظر به تعهد و تجربیات ارزشمندتان بدین وسیله جنابعالی به عنوان رییس کمیته ملی پزشکی از راه دور (پاد) منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و اهتمام بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های وزارت بهداشت و سایر اسناد بالادستی و همکاری اعضای محترم کمیته در انجام وظایف و ماموریت های کمیته ملی پاد مطابق با آیین نامه اجرایی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه موفق و موید باشید.

در متن حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر رضا گل پیرا به عنوان دبیر کمیته ملی پزشکی از راه دور (پاد) آمده است: پیرو ابلاغ آیین نامه اجرایی ارائه خدمات سلامت و پزشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس، دبیر و اعضای کمیته ملی پزشکی از راه دور منصوب شدند

رییس، دبیر و اعضای کمیته ملی پزشکی از راه دور منصوب شدند