مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-19بين الملل

تلاش امارات برای سنگ اندازی در مسیر مذاکرات اطلاعاتی میان ترکیه و مصر


یک روزنامه ترکیه ای به مذاکرات میان دستگاه های اطلاعاتی ترکیه و مصر درمورد مدیترانه پرداخت و اعلام کرد که تلاش هایی از جانب امارات برای سنگ اندازی در مسیر این مذاکرات انجام می شود.

- یک روزنامه ترکیه ای به مذاکرات میان دستگاه های اطلاعاتی ترکیه و مصر درمورد مدیترانه پرداخت و اعلام کرد که تلاش هایی از جانب امارات برای سنگ اندازی در مسیر این مذاکرات انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه حریت در گزارشی نوشت، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه پیشتر در مورد این صحبت کرد که مذاکراتی میان سازمان اطلاعات ترکیه و سازمان اطلاعات مصر در جریان است.

این روزنامه از مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه نقل کرد: نمی توان گفت که ما با مصر دیدارهای نداریم، دیدارهایی در سطح اطلاعاتی انجام می شود.

این وزیر ترکیه ای تصریح کرد که به مصر اطلاع داده شده است که امکان انعقاد توافق یک منطقه اقتصادی با قاهره همانند آنچه که میان آنکارا و طرابلس برقرار است، وجود دارد.

روزنامه حریت نوشت، آنکارا بر این باور است که آتن تلاش می کند از قاهره در تنش جاری در شرق دریای مدیترانه بهره برداری کند.

این روزنامه در ادامه آورد، یونان از طریق مخالفت با ترکیه، مصر را به سمت خود می کشاند هرچند که وجه مشترک هایی میان یونان و مصر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش امارات برای سنگ اندازی در مسیر مذاکرات اطلاعاتی میان ترکیه و مصر

تلاش امارات برای سنگ اندازی در مسیر مذاکرات اطلاعاتی میان ترکیه و مصر