مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-19سياسي

313 هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند


رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، 313 هزار نیروی مردمی که در دفاع مقدس حضور داشتند توسط سازمان بسیج پیشکسوتان تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری سردار تقی رضایار، رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور همزمان با هفته دفاع مقدس و صبح امروز(شنبه 29 شهریور) در سازمان بسیج برگزار شد.

  وی ابتدای سخنان خود گفت: امسال چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و هم نظام، هم سپاه و هم سازمان بسیج به مناسبت این چهلمین سال برنامه های متنوعی از سوم خرداد تا دهه فجر انقلاب اسلامی پیش بینی کرده اند.

از آنجایی که حماسه سازان اصلی دفاع مقدس رزمندگان و مردمی بودند که در ایام سخت نقش آفرینی کردند، تجلیل از آنها یکی از اصلی ترین برنامه هاست.

سردار رضایار سپس به دلایل اهمیت هشت سال جنگ تحمیلی و شهرت آن به دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سوابق فرماندهان دفاع مقدس و ترکیب جمعیتی رزمندگان این جبهه نشان می دهد که تعداد داوطلبان مردمی نسبت به افراد نظامی بیشتر بود و این ترکیب، پاکی و قدسیت آن را تضمین می کرد.

دشمن 13 هزار و 600 کیلومتر از سرزمین ما را اشغال کرده بود اما روحیه ها و فرهنگ حاکم بر این دفاع مقدس آنقدر بالا بود که توکل و توسل سلاح اصلی آن ها بود و این در تاریخ بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند

313 هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند