مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-19اجتماعي

1550 مورد بازرسی از مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از یک هزار و 550 مورد بازرسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مدارس استان کرمانشاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- مجید یزدان پناه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور دانش آموزان در مدارس پس از وقفه بی سابقه طولانی مدت اظهار کرد: در مدارس روستایی با توجه به محدودیت های آموزش مجازی و تعداد کم، دانش آموزان به صورت کامل با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب اجتماعی در کلاس ها حاضر می شوند.

وی با اشاره به آمار حضور 70 درصدی دانش آموزان در استان کرمانشاه بر سر کلاس های حضوری، افزود: به واسطه آمار پایین حضور در شهر کرمانشاه و تمایل والدین دانش آموزان به آموزش مجازی و بهره گیری از سامانه شاد، میانگین حضور دانش آموزان در استان کرمانشاه 70 درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اولویت اصلی آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان است و در این راستا اداره کل آموزش و پرورش در استان کرمانشاه، یک هزار و 550 مورد بازرسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته در برخی مدارس، اشکالاتی در اجرای دستوالعمل ها وجود داشت که تذکرات لازم ابلاغ شد و پیگیری جهت رفع مشکلات انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1550 مورد بازرسی از مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید

1550 مورد بازرسی از مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید