مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-18اقتصادي

راننده ها بخوانند؛ مراقب کارت سوخت خود باشید


اگرچه اوایل امسال بعد از مفقودی، درخواست کارت سوخت داده ام، اما با وجود مراجعات بسیار همچنان گفته می شود باید منتظر بمانم و متاسفانه چند ماهی است که تحمیل هزینه سوخت گیری آزاد بنزین، - ایسنا/اصفهان اگرچه اوایل امسال بعد از مفقودی، درخواست کارت سوخت داده ام، اما با وجود مراجعات بسیار همچنان گفته می شود باید منتظر بمانم و متاسفانه چند ماهی است که تحمیل هزینه سوخت گیری آزاد بنزین، شرایط را برایم سخت کرده است.

بسیاری از دارندگان خودرو معتقدند که سهمیه 60 لیتری بنزین در ماه کفاف نیازهای آنها را نمی دهد و در ماه ناچارند حداقل یک تا دو مرتبه بنزین را به صورت آزاد سوخت گیری کنند.

مطابق آمارهای موجود بین 28 تا 38 درصد مصرف سوخت بنزین در استان اصفهان به صورت آزاد و بقیه با سهمیه دولتی زده می شود که بخشی مربوط به کمی میزان سهمیه و بخشی به صاحبان خودروهایی برمی گردد که بنا بر دلایلی کارت سوخت ندارند و ماه هاست در انتظار دریافت کارت خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده از کارت سوخت از تابستان سال گذشته برای تمام افرادی که خودروی بنزینی داشتند، الزامی شد تا مقدمه ای برای سهمیه بندی بنزین در آبان ماه همان سال باشد.

با این حال در ابتدا افراد این موضوع را جدی نگرفتند و با اعلام سهمیه بندی صف درخواست صدور کارت سوخت طولانی شد، اما به تدریج با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده ها بخوانند؛ مراقب کارت سوخت خود باشید

راننده ها بخوانند؛ مراقب کارت سوخت خود باشید