مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-18سياسي

حکام برخی از کشورهای عربی غیرت اسلامی ندارند


امام جمعه توکهور و هشتبندی خطاب به حکام برخی کشورهای عربی گفت: ای کاش کمی غیرت اسلامی داشتید و به جای کینه ورزی با ایران اسلامی، علیه اهانت کنندگان به قرآن و پیامبر(ص) مخالفت و اقدامی انجام می دادید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، حجت الاسلام حسین جهانگیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ملت ما در دوران مقاومت هشت ساله و دفاع مقدس، تحقق این وعده الهی را که ان تنصرالله ینصرکم را تجربه کرد.

وی افزود: دشمنان ملت ما و دشمنان اسلام وقتی نتوانستند از استقرار نظام جمهوری جلوگیری کنند بسیج شدند برنامه ریزی کردند و مزدوری به نام صدام را شناسایی و تجهیز کردند برای شکست و یا مهار انقلاب اسلامی و او نیز وعده فتح سه روزه و هفت روزه تهران را داده بود.

امام جمعه توکهور و هشتبندی ادامه داد: عربستان در راستای ضربه زدن به ایران و حزب الله و رهایی از نفوذ ایران در عراق و سوریه، رابطه خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرده که کاملا کور خوانده است چراکه شتر در خواب بیند پنبه دانه .

حجت الاسلام جهانگیری افزود: بحرین و امارات و سایر دولت های منطقه هم بدانند برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن رژیم منفور و جعلی، خیانت به امت اسلامی و خیانت به آرمان های فلسطین مظلوم و قدس شریف است و شرمساری دنیا و آخرت را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکام برخی از کشورهای عربی غیرت اسلامی ندارند

حکام برخی از کشورهای عربی غیرت اسلامی ندارند