مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-18بين الملل

اروپا از تجربه اوکراین سازی و ونزوئلاسازیِ شرایط در بلاروس بپرهیزد


نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا در واکنش به تهدید مینسک به تحریم هشدار داد: اروپا ازتجربه اوکراین سازی و ونزوئلاسازیِ شرایط در بلاروس بپرهیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر چیژوف نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا در واکنش به تلاش قاره سبز برای اِعمال تحریم و فشار علیه بلاروس هشدار داد که اروپا از تجربه اوکراین سازی و ونزوئلا سازیِ شرایط در بلاروس خودداری کند.

نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا در مصاحبه با کانال 24 روسیه در این خصوص گفت: اگر می خواهید تجربه دیگر کشورها یا حتی قاره ها را در نظر بگیریم من پیشنهاد می کنم که به ونزوئلا نگاه کنیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: (در ونزوئلا) برخی کشورها یک رهبر خودخوانده (خوان گوایدو سرکرده شورشیان) را به عنوان رییس جمهور به رسمیت شناختند و موانع بی شمار دیگری را در مسیر حل سیاسی بحران در یک کشور ایجاد کردند.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که پارلمان اروپا دیروز پنجشنبه در بیانیه ای مدعی شد: به محض اینکه دوره ریاست جمهوری رهبر مستبد فعلی الکساندر لوکاشنکو در پنجم نوامبر به پایان برسد، پارلمان اروپا دیگر وی را به عنوان رییس جمهور این کشور به رسمیت نمی شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا از تجربه اوکراین سازی و ونزوئلاسازیِ شرایط در بلاروس بپرهیزد

اروپا از تجربه اوکراین سازی و ونزوئلاسازیِ شرایط در بلاروس بپرهیزد