مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-18اقتصادي

پیگیری افزایش حقوق ها در بودجه سال آینده توسط کمیسیون برنامه و بودجه


​یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد افزایش حقوق کارگران و کارمندان گفت: «درصدد هستیم در بودجه سال آینده این موضوع را در مورد افزایش حقوق دستگاه های دولتی، - ​یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد افزایش حقوق کارگران و کارمندان گفت: درصدد هستیم در بودجه سال آینده این موضوع را در مورد افزایش حقوق دستگاه های دولتی، بازنشستگان تامین اجتماعی، کارگران و غیره لحاظ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تصویب شدن طرح "یارانه کالایی " در این کمیسیون خبر داد.

محمد رضا میرتاج الدینی درباره وضعیت طرح تامین کالاهای اساسی گفت: طرح تامین کالاهای اساسی که با عنوان طرح "یارانه کالایی" در جهت حمایت از قدرت خرید مردم طراحی شد و به صورت یارانه و در قالب کارت اعتباری به افراد داده می شود، در کمیسیون برنامه و بودجه نهایی شده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تصویب طرح تامین کالا های اساسی؛ حساب یارانه ای 60 میلیون نفر هر 3 الی 4 ماه به صورت غیرنقدی برای خرید اقلام اساسی غذایی شارژ خواهد شد، این یارانه جدای از یارانه نقدی و بلاعوض خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری افزایش حقوق ها در بودجه سال آینده توسط کمیسیون برنامه و بودجه

پیگیری افزایش حقوق ها در بودجه سال آینده توسط کمیسیون برنامه و بودجه