مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-18حوادث

دستگیری 3 مظنون در پرونده مفقودی جوان 36 ساله در کردکوی


رییس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری 3 مظنون در پرونده مفقودی جوان 36 ساله در جنگل های کردکوی خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر روز 25 شهریورماه جاری جوان 36 ساله اهل شهرستان کردکوی به قصد پیاده روی و حضور در جنگل های کردکوی از منزل خارج و دیگر به منزل بازنگشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده وی در آخرین تماس خودش اعلام کرده که ساعتی دیگر بازمی گردد اما خانواده وی پس از گذشت چند ساعت از عدم بازگشتش به منزل و با خاموش شدن تلفن همراهش موضوع را به دستگاه های امدادی اطلاع داده که عملیات جست وجوی وی آغاز شد.

پس از ورود دستگاه های امدادی و پلیس به پرونده و تحقیقات پلیس، مشخص شد این فرد همانند برنامه های روزانه اش به قصد ورزش با خودروی شخصی خود به ابتدای محور جنگلی درازنو کردکوی رفته و با توجه به پارک بودن خودروی وی در کنار جاده و کشف لباس های وی داخل خودرو مشخص است وی به نیت ورزش کردن از خودرو خارج و مسیری را طی کرده اما تاکنون هیچ ردی از وی کشف نشده است.

رییس پلیس آگاهی گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص جزییات این پرونده اظهار کرد: این فرد مغازه عسل فروشی در کردکوی دارد و دوستان و افراد محلی اظهار می کنند این فرد همیشه مسیر اصلی جنگل را پیاده روی می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 مظنون در پرونده مفقودی جوان 36 ساله در کردکوی

دستگیری 3 مظنون در پرونده مفقودی جوان 36 ساله در کردکوی