مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-18اقتصادي

داستان پدیده «نیم کیلویی» در بازار/ترفند جدید برای جلب مشتری


خبرگزاری فارس- اردبیل مهران عقلمند: احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد خرید میوه با قیمت مناسب را داشته باشید و در این وضعیت اقتصادی به دنبال اقلامی با قیمت کمتر از بازار و در حد توان خرید خود باشید و در کنارگذر خیابان به وانت بارهایی که میوه هایی را برای فروش گذاشته اند برمی خورید که قیمت میوه را در تابلوی خود به نصف قیمت همان میوه در مغازه ها و سایر جاها نوشته باشند! و شما نیز سرخوش از پیدا کردن میوه ای با قیمت پایین سریعا و با هزار جور زحمت و بدون توجه به ترافیک و عبور و مرور خودروها به دنبال جای پارکی برای ماشین گشته و یا گاها نیز خودروی خود را دوبله پارک کرده و به سمت میوه فروش می روید.

اما قضیه در اینجا به اتمام نمی رسد و به یکباره با تابلوی قیمتی مواجه می شوید که کلمه نیم کیلو را به صورت کاملا ریز وناخوانا در کنار قیمت بزرگ نوشته، در اینجاست که به اصل ماجرا پی برده و متوجه می شوید که قیمت این میوه به همان قیمت سطح بازار و یا حتی بیشتر نیز بوده و اغلب نیز به دلیل رودربایستی و یا اینکه دست خالی بازنگردید اقدام به خرید میوه با همان قیمت اصلی می کنید.

البته برخی اوقات نیز افراد تا زمان خرید میوه متوجه موضوع نمی شوند و پس از درخواست هزینه میوه خریداری شده توسط میوه فروش متوجه قیمت اصلی کالا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پدیده «نیم کیلویی» در بازار/ترفند جدید برای جلب مشتری

داستان پدیده «نیم کیلویی» در بازار/ترفند جدید برای جلب مشتری