مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-18بين الملل

دیپلمات اروپایی: اهرم فشار مشترکی باید بر ایران وجود داشته باشد


یک خبرگزاری انگلیسی در مطلبی با بیان اینکه واشنگتن در موضوع ایران منزوی شده، به نقل از یک دیپلمات اروپایی نوشت که باید اهرم فشار مشترکی در موضوعات مختلف بر ایران وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به تاریخ ادعایی آمریکا برای اجرای مکانیسم موسوم به ماشه جهت بازگرداندن تمام تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، تحلیلگران و رسانه های بین المللی می گویند سیاست دولت دونالد ترامپ علیه ایران بر خلاف سیاست وی علیه کره شمالی، نتوانست حمایتی کسب کند و بیشتر باعث استیصال حتی متحدان واشنگتن نیز شده است.

خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) در مطلبی تحت عنوان ترامپ در موضوع کره شمالی حمایت دریافت کرد ولی درباره ایران منزوی شد ، به این موضوع پرداخته و نوشت: در حالی که شورای امنیت درباره کره شمالی متحد بود، اما تقریبا مخالفت کاملی با اعلان دولت ترامپ درباره کلید زدن بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران وجود دارد .

بر این اساس، دیپلمات های بین المللی انتظار دارند که موضوع ایران در قلب چهارمین سخنرانی ترامپ در هفتادوپنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در روز سه شنبه هفته آینده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات اروپایی: اهرم فشار مشترکی باید بر ایران وجود داشته باشد

دیپلمات اروپایی: اهرم فشار مشترکی باید بر ایران وجود داشته باشد