مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-18بين الملل

هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای توهین به پیامبر (ص) را محکوم کرد


هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای در پی هتاکی نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر با صدور بیانیه ای آن را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، در پی هتاکی نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و تلاش مذبوحانه مزدوران صهیونیسم برای عادی سازی روابط با رژیم نامشروع صهیونیستی دانشگاه فنی و حرفه ای با صدور بیانیه ای آن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: قلم های زهرآگین، زبان دشنام دهنده و حرکت های تفرقه افکنانه ای که توسط رسانه های غربی به کرات مشاهده شده است، بار دیگر عواطف و احساسات مسلمانان و حتی موحدین جهان را جریحه دار ساخته که نشان از انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان غرب زده دارد که چهره پلید آنها را بیشتر نمایان ساخت.

اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو در کنار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی بی بدیل برای امت اسلامی و آزادگان جهان است و جامعه دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن محکومیت شدید این اقدامات، به استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و نوکران آنها یادآور می شود ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران در مسائل این منطقه حساس، با پیروی از خط اسلام ناب محمدی و رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشیار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای توهین به پیامبر (ص) را محکوم کرد

هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای توهین به پیامبر (ص) را محکوم کرد