مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-17بين الملل

تحلیلگر عرب: اظهارات سفیر آمریکا، پیام هشدار برای محمود عباس است


سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیل اظهارات جنجالی سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نوشت که این اظهارات پیام هشدار واشنگتن به تشکیلات خودگردان و رییس آن محمود عباس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالباری عطوان ، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم اظهارات امروز سفیر ایالات متحده آمریکا در مورد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را پیام هشدار و آشکار واشنگتن به محمود عباس دانست.

دیوید فریدمن ، امروز پنجشنبه در گفت وگو با روزنامه اسراییل هیوم رژیم صهیونیستی گفت: ما در حال حاضر به تغییر دحلان با عباس می اندیشیم ولی مهندسی مجدّد رهبری فلسطین (تشکیلات خودگردان) برای ما هیچ نفعی ندارد .

به رغم اینکه این روزنامه مجبور شده است، اظهارات فریدمن را اصلاح کند و این اظهارات را به نوعی تکذیب کند، عطوان نوشت که این اظهارات حساب شده فریدمن، بمب کالیبر سنگین علیه محمود عباس دانست.

عطوان، سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی را مهندس واقعی سیاست آمریکا در فلسطین اشغالی دانست و نوشت که او پشت تصمیم دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمرکیا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی بوده و به عنوان پدر معنوی معامله قرن، خطوط کلی این معامله را ترسیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر عرب: اظهارات سفیر آمریکا، پیام هشدار برای محمود عباس است

تحلیلگر عرب: اظهارات سفیر آمریکا، پیام هشدار برای محمود عباس است