مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:402020-09-17ورزشي

حق خوزستان را از فدراسیون کشتی بگیرید


مدیرعامل باشگاه لیگ برتری کشتی احتشام گستر اهواز با بیان این که کشتی گیران ما به جای این که درس بخوانند به سمت ورزش آمدند اما متاسفانه هیچ کدام از آن ها حمایت نمی شوند، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه لیگ برتری کشتی احتشام گستر اهواز با بیان این که کشتی گیران ما به جای این که درس بخوانند به سمت ورزش آمدند اما متاسفانه هیچ کدام از آن ها حمایت نمی شوند، گفت: به قهرمان جهان ما حتی یک موتورسیکلت هم داده نمی شود.

کوروش لرستانی در نشست امروز، پنجشنبه 27 شهریور سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس با اعضای هیات کشتی خوزستان و ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: برای حضور تیم احتشام گستر در لیگ برتر تیمی را تشکیل دادیم که بزرگ تیم ما 16، 17 سال سن دارد و با این شرایط می خواهیم با تیم ایران مالی کشتی بگیریم که نفرات آن ملی پوش هستند.

البته ما به هیچ عنوان برای کسب سکو نمی جنگیم ولی مربی بزرگی به اسم نیکونهادحسینی را داریم که به فکر کشف استعدادها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خطاب به نماینده اهواز گفت: کشتی گیران ما به جای این که درس بخوانند به سمت ورزش آمدند اما متاسفانه هیچ کدام از ورزشکاران ما حمایت نمی شوند.

البته رضازاده در وزنه برداری، قهرمان جهان می شود و کلی درآمد نصیب او می شود و بلوار به نام او نامگذاری می کنند ولی بعد به قهرمان جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق خوزستان را از فدراسیون کشتی بگیرید

حق خوزستان را از فدراسیون کشتی بگیرید