مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-17اجتماعي

کمبود فضا؛ مهمترین مشکل دانش آموزان دختر کاشمر برای رفتن به هنرستان


متاسفانه به دلیل کمبود فضا در هنرستان های دخترانه فقط 30 درصدشان می توانند در هنرستان ها به تحصیل بپردازند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس آموزش و پرورش کاشمر گفت: متاسفانه به دلیل کمبود فضا در هنرستان های دخترانه فقط 30 درصدشان می توانند در هنرستان ها به تحصیل بپردازند.

علی طاهریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای برای مهارت های فنی و حرفه ای دیده شده که بر اساس همان طرح در شهرستان نیز توسعه متوازن با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: ضمن شناسایی دانش‎آموزان مستعد بر اساس نیاز جامعه به رشته های مختلف نیز هدایت می شوند، اگر چه در گذشته برای هدایت دانش آموزان به سمت رشته های کار دانش و فنی و حرفه ای مقداری با مشکل مواجه بودیم ولی با پیگیری هایی که صورت گرفت اکنون 51 درصد پسران و 30 درصد دختران در هنرستان های کار دانش و فنی و حرفه ای مشغول تحصیل هستند.

رییس آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه به علت کمبود فضا فقط 30 درصد دختران در هنرستان مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: برای رفع مشکل فضا سال گذشته مجوز راه اندازی هنرستان غیرانتفاعی صادر و شروع به کار کرد.

وی همچنین مطرح کرد: در سال جاری نیز مجوز دو هنرستان غیرانتفاعی دیگر صادر و هنرستان جدیدی هم به صورت مشارکتی در حال ساخت داریم که تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا؛ مهمترین مشکل دانش آموزان دختر کاشمر برای رفتن به هنرستان

کمبود فضا؛ مهمترین مشکل دانش آموزان دختر کاشمر برای رفتن به هنرستان