مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-16اقتصادي

امسال 2.2 میلیارد دلار طرح معدنی در کشور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، خداداد غریب پور ظهر امروز در شورای معادن خراسان شمالی با اشاره به اقدامات ایمیدرو در سال جاری اظهار کرد: ایمیدرو در سال جاری 2.

2 میلیارد دلار طرح افتتاح می کند و با توجه به ظرفیت 1 میلیون و 600 هزار کیلومتری کشور بالغ بر 650 هزار کیلومتر پهنه اکتشافی در اختیار ایمیدرو برای اکتشاف و بهره برداری است.

وی از حضور 22 درصدی سرمایه شرکت های معدنی در بورس خبر داد و گفت: براساس اقدامات انجام شده اخیر به صورت صندوق پروژه و اوراق مشارکت برای تأمین معادن اقدام می شود.

معاون وزیر صنعت، کارخانه آلومینای ایران مستقر در جاجرم را تنها کارخانه تولید پودر آلومینا در کشور دانست و گفت: گسترش فعالیت آلومینا و آلومینیوم در جاجرم و گرمه دربخش های مختلف در حال انجام است و براساس تعهدات سفر ریاست جمهوری انجام می شود.

وی درباره اقدامات انجام شده در معدن آلبلاغ نیز خاطرنشان کرد: در این معدن، آلومینا جاجرم تاکنون 328 نیرو، 300 چال و آتشباری اجرا و 34 تونل موجود مسدود شده است.

غریب پور گفت: 11.

5 میلیارد تومان برای حفاظت و 20 میلیارد تومان برای اکتشاف آلبلاغ در نظر گرفته شده که مجموعاً 31.

5 میلیارد تومان را شامل می شود که در صورت علاقه مندی شرکت های بومی استان می توان هر مرحله را به این شرکت ها در سال جاری واگذار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2.2 میلیارد دلار طرح معدنی در کشور افتتاح می شود

امسال 2.2 میلیارد دلار طرح معدنی در کشور افتتاح می شود