مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-16اقتصادي

نیاز دانش آموزان تحت حمایت به 1000عدد گوشی هوشمند


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، با اشاره به اینکه برآورده اولیه برای خرید 1000عدد گوشی هوشمند به اعتبار 2 میلیارد تومان نیاز است، گفت: دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید لوازم تحریر به دانش آموزان تحت حمایت نیاز داریم.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، با اشاره به اینکه برآورده اولیه برای خرید 1000عدد گوشی هوشمند به اعتبار 2 میلیارد تومان نیاز است، گفت: دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید لوازم تحریر به دانش آموزان تحت حمایت نیاز داریم.

محمد رسول شیخی زاده امروز(26 شهریور) در برنامه شور عاطفه ها و پایگاه جمع آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان کردستان، اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال از 22 شهریورماه تا 11مهرماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برای تامین مایحتاج تحصیلی 15 هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امسال با عنوان شور عاطفه ها نام گذاری شده است، افزود: در این جشن تلاش می کنیم تا با کمک خیران نسبت به تأمین لوازم تحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، با اشاره به نیاز دانش آموزان تحت حمایت، بیان کرد: لوازم تحریر، پوشاک و به واسطه شیوع ویروس کرونا لزوم آموزش های مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز دانش آموزان تحت حمایت به 1000عدد گوشی هوشمند

نیاز دانش آموزان تحت حمایت به 1000عدد گوشی هوشمند