مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-16اجتماعي

مِهری که با دست های پرمهر آغاز شد / اهداء 24 هزار بسته نوشت افزار به مناطق محروم


در گوشه ای از شهرقدس مردمی نیکوکار و خیر دورهم جمع شده و با دست های پرمهر خود مهربانی را به نقاط مختلف شهر و کشور هدیه می کنند.

- خبرگزاری فارس از شهر قدس: در گوشه و کناری از شهرقدس عده ای خیر و نیکوکار با دست های پرمهر خود مهر را به تمام نقاط کشور هدیه می کنند.

اینحا محلی است که انسان هایی مهربان دور هم جمع شده و با ذوق و اشتیاق به مردم خدمت کرده و با مهربانی و عاشقانه کمک هایی که با همدلی و نوع دوستی جمع آوری و اهداء شده را به دست نیازمندان می رسانند.

  موسسه خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) همزمان با دهه کرامت سال 1395 با دریافت مجوز از سازمان بهزیستی در استان تهران به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1398 با اخذ مجوز گروه جهادی شمس برای اشتغالزایی، توانمندسازی و تأسیس کارگاه های صنایع دستی فعالیت می کند.

  از جمله فعالیت های این خیریه برپایی جشن ازدواج برای 200 زوج توان یاب تحت پوشش سازمان های خدمت رسان در تالار کرونا ، دوره های آموزشی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

از کمک به سیل زدگان تا سفر زیارتی  در روزهایی که حادثه سیل لرستان و خوزستان پیش آمده بود، تیمی از پزشکان با کمک خیران به همراه کانکس های درمانی برای خدمت رسانی به سیل زدگان با همکاری این موسسه خیریه به آن مناطق ارسال شد و در کنار این خدمات بهداشتی و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مِهری که با دست های پرمهر آغاز شد / اهداء 24 هزار بسته نوشت افزار به مناطق محروم

مِهری که با دست های پرمهر آغاز شد / اهداء 24 هزار بسته نوشت افزار به مناطق محروم