مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-16اجتماعي

پارکینگ نیمه کاره شهر سرخه تکمیل می شود


شهردار سرخه از تکمیل پارکینگ نیمه کاره میدان ولی عصر (عج) شهر سرخه تا دو ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پارکینگ میدان ولی عصر (عج) شهر سرخه مدت هاست به حال خود رها شده و اقدامی برای ساخت آن صورت نمی گیرد؛ با توجه به درخواست مکرر مردم برای بررسی علت توقف این پروژه، فارس مسأله را پیگیری کرد.

مصطفی نطنزی، شهردار سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: به دلیل باقی ماندن یک پلاک در مجاورت پارکینگ نیمه کاره میدان ولی عصر (عج) شهر سرخه و عدم انجام توافقات لازم در خصوص آن، نتیجه مثبتی از آن حاصل نشده و بلاتکلیف به حال خود رها شده بود.

وی تصریح کرد: فضا طوری آماده شده است که نیمی از آن آسفالت ریزی و نیمی دیگر شن ریزی شده است و در حال حاضر نیز مردم می توانند از پارکینگ استفاده کرده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

شهردار سرخه با اشاره به اینکه ما خود نیز می پذیریم که به لحاظ ظاهری شکل و نمای پارکینگ جالب نیست، گفت: این نوید را به مردم می دهیم که خیلی زود، نمای پارکینگ به صورت درخور و شایسته ای ساخته خواهد شد.

نطنزی با بیان اینکه آخرین پلاک این منطقه که مربوط به ورثه مرحوم سیدمحمد سیادت بود، را در حال حاضر خریداری کرده ایم، بیان کرد: به لطف خداوند متعال، تخریب این پلاک و مسطح سازی آن انجام و ادامه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ نیمه کاره شهر سرخه تکمیل می شود

پارکینگ نیمه کاره شهر سرخه تکمیل می شود