مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-15بين الملل

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پیرامون وحدت فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه های فلسطینی از تماس و گفتگوی تلفنی اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در شامگاه سه شنبه خبر دادند.

- ، رسانه های فلسطینی از تماس و گفتگوی تلفنی اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در شامگاه سه شنبه خبر دادند.

این رسانه های فلسطینی گزارش دادند که هنیه در مدت زمان حضور در سفارت فلسطین در بیروت و در تماس تلفنی با محمود عباس، بر توسعه و تقویت گام هایی که در راستای مقابله با عادی سازی روابط میان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح اشغالی الحاق کرانه باختری گرفته شده، تأکید کرده است.

خبرگزاری صفای فلسطین نیز به نقل از محمود عباس نوشت که او در این تماس تلفنی، بر حمایت و استقبال از تلاش هایی که منجر به وحدت فلسطینیان در برابر توطئه ها علیه آرمان فلسطین می شود، تأکید کرده است.

تماس امشب هنیه با محمود عباس در حالی صورت می گیرد که امارات و بحرین توافق ننگین سازش با رژیم اشغالگر قدس را در مراسمی در کاخ سفید و با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پیرامون وحدت فلسطین

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پیرامون وحدت فلسطین