مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-15حوادث

انهدام باند قاچاق قرص های اعتیادآور در سمنان/ نیم میلیون قرص ترامادول کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق قرص های اعتیادآور در این استان و کشف نیم میلیون قرص ترامادول خبر داد.

- سردار عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از انهدام باند چهار نفره قاچاق قرص های اعتیادآور در استان سمنان با تلاش مأموران انتظامی خبر داد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، اطلاعات کامل از نحوه انتقال یک محموله بزرگ قرص های اعتیادآور به دست آمد و طی هماهنگی های انجام شده در عملیاتی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان شاهرود، تعداد 520 هزار عدد قرص های اعتیادآور ترامادول کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از هلاکت سوداگران مرگ و کشف 911 کیلوگرم تریاک در عملیات مسلحانه با پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسنی گفت: در عملیات مسلحانه و مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان، این محموله مواد مخدر کشف شد و چهار قاچاقچی مواد مخدر به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو قبضه سلاح کلاش با تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه محموله 350 میلیون ریالی احشام قاچاق در شهرستان میامی توقیف شد، افزود: یک دستگاه کامیونت در خروجی شهر، برای بررسی بیشتر متوقف شد که با توجه به عدم ارائه هرگونه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق قرص های اعتیادآور در سمنان/ نیم میلیون قرص ترامادول کشف شد

انهدام باند قاچاق قرص های اعتیادآور در سمنان/ نیم میلیون قرص ترامادول کشف شد