مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-15سياسي

فرشادان: چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟


نماینده مردم سنندج با انتقاد از عملکرد دولت در استان کردستان اظهار کرد: آقای رییس جمهور چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟ - نماینده مردم سنندج با انتقاد از عملکرد دولت در استان کردستان اظهار کرد: آقای رییس جمهور چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: پرونده مجلس دهم با تمام فراز و فرودها و سیاست های خرد و کلانش بسته شده و امروز باید اراده مجلس یازدهم را برای رفع مشکلات در عمل مشاهده کنیم.

وی افزود: همه می دانیم که گرانی و تحریم ها مسئولیت مجلس یازدهم را سنگین تر کرده و باید آستین همت بالا بزنیم، اگر بهبود معیشت اقشار ضعیف اولویت کار مجلس است ولی وظیفه ذاتی دولت چیست؟ این است که تمرکززدایی را در حوزه صنعت و تولید نهادینه کند تا به توسعه متوازن دست پیدا کند، هر استانی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خاصی است که توجه همیشگی دولتمردان به کلان شهر ها باعث غفلت از آن شده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بر اساس قانون طرح سوال حق نمایندگان مجلس است، سوال من این است آقای رییس جمهور چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟ مقام معظم رهبری کردستان را سرزمین فداکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشادان: چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟

فرشادان: چرا حمایت کردها از دولت تدبیر و امید را فراموش کردید؟