مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-15سياسي

روایتی از وسعت مهربانی در «محله مهربون» کرمان/از بخشش اجاره ها تا شورای اشتغال


وسعت مهربانی مردم در شهرک سعیدی کرمان به اندازه ای بالاست که نام قشنگ «محله مهربون» هم برایشان کم است، چرا که مهربانی آن فراتر از تصوریست که ما داریم آن هم وقتی که کارها با استفاده از خیران خرد همان محل صورت می گیرد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ محبوبه سعیدی، مردم ایران در کمک به نیازمندان قبل از ورود ویروس منحوس کرونا در جای جای میهن اسلامی و استان پهناور کرمان پیشتاز بودند اما پس از ورود این ویروس و آسیب هایی که به قشرهای متخلف وارد شد و به دنبال پیام مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش گسترده مواسات و همدلی، کمک مؤمنانه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

استان کرمان نیز جزو استان های پیشتاز در این عرصه بود و خیران، سپاه و بسیج، کمیته امداد و دیگر نهادهای خیریه و گروه های جهادی و مردمی در لبیک به ندای مقتدایشان به پا خواستند و تمام سعی و تلاششان بر این بود که در این شرایط سخت به کمک آسیب دیدگان و نیازمندان بشتابند و کسی از قلم نیفتد.

گروه های جهادی و مردمی در حاشیه های شهر نیز دست به کارهای بزرگی زدند و به جز توزیع بسته های معیشتی اقدام به راه اندازی کارگاه های کوچک اشتغالزایی، تسویه حساب های های دفتری نیازمندان در مغازه ها، پرداخت اجاره بهای منازل نیازمندان و خیلی کارهای زیبا و قسنگ دیگری کردند که همدلی و مواسات را به خوبی در کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از وسعت مهربانی در «محله مهربون» کرمان/از بخشش اجاره ها تا شورای اشتغال

روایتی از وسعت مهربانی در «محله مهربون» کرمان/از بخشش اجاره ها تا شورای اشتغال