مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-14فرهنگي

نمایش تاریخ کرمانشاه از معبد الهه آبها تا کاخ خسرو در ایتالیا


مدیرپایگاه ملی معبد تاریخی آناهیتا گفت: نمایشگاه آثار تاریخی محور ساسانی کرمانشاه از معبد آناهیتا در کنگاور تا کاخ خسرو در قصرشیرین، آبان امسال در دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا برپا می شود.

- نمایش تاریخ کرمانشاه از معبد "الهه آبها" تا "کاخ خسرو" در ایتالیا ایسنا/کرمانشاه مدیرپایگاه ملی معبد تاریخی آناهیتا گفت: نمایشگاه آثار تاریخی محور ساسانی کرمانشاه از معبد آناهیتا در کنگاور تا کاخ خسرو در قصرشیرین، آبان امسال در دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا برپا می شود.

مرتضی گراوند در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مطالعاتی که گروهی از باستان شناسان دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا پاییز سال گذشته در معبد تاریخی آناهیتا داشتند، اظهارکرد: طبق تفاهم نامه پنج ساله ای که با این دانشگاه ایتالیایی داریم، قرار بود که گروه باستان شناسی دانشگاه برای ادامه مطالعات خود اوایل امسال به کرمانشاه سفر کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا اعزام این گروه باستان شناسی را به تاخیر انداخته و طبق رایزنی هایی که اخیرا با آنها داشتم، اعلام کردند که اعزامشان به کرمانشاه فعلا منتفی است، اما برنامه هایی را برای تداوم همکاری تا زمان آمدنشان در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش تاریخ کرمانشاه از معبد الهه آبها تا کاخ خسرو در ایتالیا

نمایش تاریخ کرمانشاه از معبد الهه آبها تا کاخ خسرو در ایتالیا