مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-14پزشكي

از فرصتی برای تحقیقات میان رشته ای تا رونمایی از سیستم درماتوسکوپی


وبینار مدرسه تابستانی لیزر و بیومدیکال فوتونیک پایان یافت.

در این رویداد درباره مباحث مختلفی چون تحقیقات میان رشته ای، سیستم درماتوسکوپی، - گزارشی از شش روز برگزاری مدرسه وبینار لیزر و بیومدیکال فوتونیک؛ از فرصتی برای تحقیقات میان رشته ای تا رونمایی از سیستم درماتوسکوپی وبینار مدرسه تابستانی لیزر و بیومدیکال فوتونیک پایان یافت.

در این رویداد درباره مباحث مختلفی چون تحقیقات میان رشته ای، سیستم درماتوسکوپی، مبانی مدلاسیون نوری و استفاده از لیزر در درمان بیماری های ارولوژی و زخم های دهانی بحث و گفت وگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار مدرسه تابستانی لیزر و بیومدیکال فوتونیک به همت مرکز تحقیقات لیزر پزشکی جهاد دانشگاهی و شبکه ملی تحقیقات لیزر پزشکی ایران و مرکز تحقیقات لیزر در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی روزهای 15 تا 20 شهریور برگزار شد.

در این رویداد، روزانه چهار سخنرانی درباره تکنولوژیهای اسپکتروسکوپی وتصویربرداری مبتنی بر نور ، لیزر در پزشکی ، مدلاسیون و تحریک نوری و لیزر ونور در درمان سرطان برگزار می شد.

مدرسه تابستانی لیزر؛ فرصتی برای انجام فعالیت و تحقیقات میان رشته ای دکترمحمدرضا رزاقی، رییس هیئت علمی وبینار و رییس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی در سخنرانی افتتاحیه این وبینار، لیزر را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرصتی برای تحقیقات میان رشته ای تا رونمایی از سیستم درماتوسکوپی

از فرصتی برای تحقیقات میان رشته ای تا رونمایی از سیستم درماتوسکوپی