مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-14اجتماعي

جرائم واحدهای آلاینده هوا بازدارنده نبوده است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: متأسفانه جرائمی که برای واحدهای آلاینده هوا در شهر بهار در نظر گرفته شد بازدارنده نبوده است.

- معصومه پارچیان در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: معضل بوی نامطبوع شهر بهار مربوط به یک واحد نیست و به دلیل نزدیکی این شهر به شهرک صنعتی بهاران متأثر از فعالیت واحدهای صنعتی این شهرک قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه شهر بهار به سمت شهرک صنعتی بهاران بوده است، اظهارکرد: خانه های شهرک فرهنگیان که عمده شکایت ها مربوط به این منطقه مسکونی است روبروی شهرک صنعتی بهاران است، بنابراین واحدهای صنعتی روی این منطقه تأثیر می گذارند.

پارچیان با بیان اینکه متأسفانه واحدهای صنعتی اطراف شهر بهار را احاطه کرده اند، توضیح داد: دو واحد تولید اسید سولفوریک، یک واحد کاغذسازی و تصفیه خانه در شهرک صنعتی بهاران، دو واحد کشتارگاه دام و طیور در دو راهی صالح آباد، شهرک صنعتی بهاران، شهرک صنایع غذایی بهار، شهرک سفال و سرامیک لالجین، کارخانه قند هگمتان و صنایع تبدیلی الوند باعث انتشار بوی نامطبوع در شهر بهار می شوند.

وی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، بیشترین کشت سیب زمینی استان در شهرستان بهار است و کشاورزان به کرات از کود مرغی استفاده می کنند که این کود بعد از بارش باران بوی نامطبوعی تولید می کند ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم واحدهای آلاینده هوا بازدارنده نبوده است

جرائم واحدهای آلاینده هوا بازدارنده نبوده است