مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-13فرهنگي

اکران عمومی انیمیشن های کانون در سینماهای فرانسه


سه پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک فیلم بلند با عنوان «کلاغ و گنجشک شگفت انگیز» روی پرده سینماهای فرانسه رفت.

- سه پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک فیلم بلند با عنوان کلاغ و گنجشک شگفت انگیز روی پرده سینماهای فرانسه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه کلاغ و گنجشک شگفت انگیز برای دومین بار از سوی شرکت های توزیع کننده فیلم در فرانسه، با فرمت دیجیتال به نمایش گذاشته شد.

این مجموعه شامل سه فیلم کوتاه انیمیشن از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان های کلاغی که می خواست قوی ترین باشد به کارگردانی محمدعلی سلیمانزاده تولید سال 1377، روزی کلاغی به کارگردانی عبدالله علیمراد تولید سال 1384 و گنجشک و پنبه دانه به کارگردانی مرتضی احدی تولید سال 1385 است.

بر اساس این خبر، مجموعه کلاغ و گنجشک شگفت انگیز نخستین بار در سال 2007 با فرمت 35 میلیمتری و در یک مجموعه 45 دقیقه ای از سوی شرکت توزیع کننده وی پت برای کودکان بالای سه سال و خانواده های شان اکران عمومی شد.

به دلیل استقبال از این مجموعه و با حمایت نهادهای سینماییِ Benshi و AFCAE طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود از 6 فرورین 1399 (25 مارس 2020) این پویانمایی ها اکران مجدد شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و بسته شدن سینماهای کشور فرانسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران عمومی انیمیشن های کانون در سینماهای فرانسه

اکران عمومی انیمیشن های کانون در سینماهای فرانسه