مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-13اقتصادي

جزییات پوشش بیمه ای یک میلیون روستایی اعلام شد


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: از ابتدای مهر بالغ بر یک میلیون نفر از اقشار روستایی و عشایر که فاقد هر نوع بیمه اجتماعی هستند، - تحت پوشش قرار میگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شیرکانی با اشاره به طرح بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، گفت: صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر در سال 84 شروع به کار کرد تا روستاییان فاقد بیمه را بیمه کند.

وی ادامه داد: اکنون یک میلیون و 800 هزار نفر از این افراد عضو این صندوق بوده که یک میلیون و 300 هزار نفر از آنها بیمه شده فعال هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به جزییات اجرای این طرح، اظهار داشت: طرح بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از ابتدای مهرماه عملیاتی خواهد شد و بالغ بر یک میلیون نفر از اقشار روستایی و عشایر که فاقد هر نوع بیمه اجتماعی هستند؛ مانند قالیبافان، زنان سرپرست خانوار و شاغلین در صنایع دستی، افراد پشت نوبتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی تحت پوشش قرار می گیرند.

شیرکانی اضافه کرد: کار اجرایی شدن این طرح آغاز شده و بر اساس آمار اولیه ای که گرفته شده، کلیات طرح به تصویب رسیده و تفاهم نامه های دوجانبه با دستگاه های ذی ربط منعقد شده است؛ اکنون اطلاعات افراد را داریم و اقدامات لازم را برای ثبت نام اولیه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه ای یک میلیون روستایی اعلام شد

جزییات پوشش بیمه ای یک میلیون روستایی اعلام شد