مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-13سياسي

راه اندازی 2 برج فناوری خصوصی در ناحیه شریف


رییس ناحیه نوآوری شریف از راه اندازی دو برج فناوری خصوصی در این منطفه خبر داد و گفت: در راستای هم افزایی بیشتر رویکرد ما برای استقرار شرکت های دانش بنیان در این ناحیه تجمیع آنها در مجتمع های فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مجید دهبیدی پور امروز در اولین مجمع فناوری و نوآوری، با بیان این که شکل گیری ناحیه نوآوری از سال 1379 آغاز شد، افزود: در این ناحیه 2 برج فناوری خضوصی راه اندازی می شود که یکی از آنها راه اندازی شده و دیگری به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این ناحیه 500 شرکت فناور و دانش بنیان مستقر شده است، اظهار کرد: علاوه بر آن 6 صندوق خطر پذیر، 8 مرکز نوآوری، 15 شتابدهنده و مرکز رشد، 2 مرکز فضای کار اشتراکی و 12 ارائه دهنده سرویس در این منطقه نوآوری شریف استقرار یافته اند.

رییس ناحیه نوآوری شریف با اشاره به عوامل موفقیت نواحی نوآوری دنیا، گفت: ما برای این منظور 21 ناحیه نوآوری دنیا را مطالعه کردیم و داده های به دست آمده نشان داد که 4 عامل استقرار نواحی نوآوری در کنار زندگی و تفریح مردم ، دارا بودن المان های شهری ، حضور رهبران نوآور و مشوق های دولت محلی و ملی در موفقیت های نواحی نوآوری موثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 برج فناوری خصوصی در ناحیه شریف

راه اندازی 2 برج فناوری خصوصی در ناحیه شریف