مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-13اقتصادي

افتتاح طرح های عمران شهری اهر با اعتبار 50 میلیارد ریال


شهردار اهر از تکمیل و افتتاح چندین طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار اهر از تکمیل و افتتاح چندین طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

محمد سرقینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح این خبر، گفت: افتتاح میدان و خیابان نادرقوجا شامل تملک و اجرای آن با اعتبار 35 میلیارد ریال، بهره برداری از آسفالت 15 کوچه و محله که دربازه زمانی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اجرا شد نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی هفته دفاع مقدس به شمار می آیند.

وی افزود: در هفته دولت نیز آسفالت 65 کوچه و محله، دو مورد پارک محله ای و دیوار حایل فضیلت و فاز یک کیچیک چای با اعتبار 90 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در حوزه عمران شهری نیز از آغاز عملیات اجرایی خیابان چایکنار شرقی از مسیر عادل آباد تا شهرک شیخ شهاب الدین اهری به طول 1200 متر و عرض 30 متر با برآورد 120 میلیارد ریالی که شامل تملک و اجرای خیابان است، خبر داد و افزود: خوشبختانه با حمایت شورای شهر و همراهی اهالی این منطقه مراحل تملک اکثر زمین های این مسیر به اتمام رسیده و با اجرای کامل این طرح یکی از خواسته های چندین ساله ی اهالی و شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های عمران شهری اهر با اعتبار 50 میلیارد ریال

افتتاح طرح های عمران شهری اهر با اعتبار 50 میلیارد ریال