مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-13فرهنگي

آزمای جدید با پرونده خسرو سینایی و کارگاه نمایش چاپ شد


صدوپنجاهمین شماره ماهنامه آزما با پرونده هایی درباره خسرو سینایی و کارگاه نمایش در مجموعه تئاتر شهر منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگذشت.

در پرونده خسرو سینایی، گفتگوی چاپ نشده ای از او با عنوان از شعله کبریت تا آفتاب خلاقیت از فرانک آرتا، مقاله کوتاه اعجاز سینایی تجسم بخشیدن به آن چه نامریی است به قلم ایلیا آل خمیس، یادداشت آیا توانستیم جهان بهتری بسازیم؟ نوشته سرمد قباد و یادداشت کوتاه سینایی، سینماگر اهل صلح به قلم علی فرهمند درج شده اند.

پرونده بعدی و اصلی شماره صد و پنجاهم آزما، درباره کارگاه نمایش است که با عنوان کارگاه نمایش، ستیز فردا و دیروز در بن بست کلانتری چاپ شده و مطالبی را از شقایق عرفی نژاد، پروانه کاوسی، سعید نوری، کاظم شهبازی، هوشنگ توکلی و گفتگوهایی با صدرالدین زاهد و مهوش افشارپناه را شامل می شود.

پس از پرونده کارگاه نمایش، گفتگویی با عباس پوررباب با عنوان اقلیم، حلقه گم شده در معماری چاپ شده و سپس مقاله انسان شناسی عشق و عواطف (نگاهی متفاوت به مقوله عشق و تاثیر آن بر وجوه مختلف زندگی) نوشته ناصر فکوهی منتشر شده است.

در بخش نگاه این شماره آزما هم نوشتارهایی از هوشنگ علم، یونس شکرخواه، ابراهیم رستمیان، رضا خاکی نژاد، مسعود شهامی پور، محسن آزموده و فرهاد عابدینی درج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمای جدید با پرونده خسرو سینایی و کارگاه نمایش چاپ شد

آزمای جدید با پرونده خسرو سینایی و کارگاه نمایش چاپ شد