مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-13اقتصادي

بیش از چهار دهه صنعت کشتی سازی در هرمزگان


مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران(ایزوایکو) یکی از قدیمی ترین صنایع در بخش ساخت و تعمیر انواع کشتی، بارج و سکوهای نفتی و گازی در منطقه خلیج فارس بوده که تاکنون بواسطه داشتن نیروهای متخصص و توانمند موفقیت های زیادی را برای کشورمان کسب کرده و در سایه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، ایزوایکو با درنظر گرفتن جایگاه خاص صنعت نفت در ایران، حوزه بی‌نظیر نفتی خلیج فارس و کشورهای ساحلی آن، رفت وآمد کشتی‌های متعدد حمل نفت به منطقه و همچنین به منظور ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب برای ساخت و تعمیر انواع شناورهای کوچک و متوسط، به عنوان بزرگترین کشتی‌سازی در خاورمیانه مطرح است.

کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بزرگترین مجتمع صنایع دریایی کشور و یکی از شرکت‌های فعال زیرمجموعه‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدور) است که در سال 1352 با طراحی شرکت آلمانی (بلوم اندفوس) با وسعت هزار و 100 هکتار در37 کیلومتری غرب بندرعباس آغاز به کار کرد.

هم اکنون بیش از پنج هزار و 200 نفر در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران که درقالب منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس و با همکاری 6 شرکت زیرمجموعه به صورت هلدینگ مرکزی اداره می‌شود، به کار مشغول هستند و تمام فعالیت‌های این مجموعه علاوه بر اشتغالزایی، نقش قابل توجهی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از چهار دهه صنعت کشتی سازی در هرمزگان

بیش از چهار دهه صنعت کشتی سازی در هرمزگان