مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-12سياسي

نماینده کلیمیان در مجلس: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) محکوم است


توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اقدامی غیرقابل توجیه است و پیروان ادیان الهی امثال چنین رفتارهایی را محکوم می کنند.

- همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایرانی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به قرآن کریم گفت: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم از جانب پیروان همه ادیان و حتی ادیانی مثل بودا و غیره محکوم و غیرقابل توجیه است.

وی افزود: ما شاهد ادعای فرانسوی ها در حوزه آزادی بیان هستیم و می بینیم که آنها توهین شان به دیگران را آزادی بیان قلم می کنند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادی بیان تا زمانی است که گفتار کسی موجب رنجش خاطر دیگری نشود والا این معنایش آزادی بیان نیست و توهین به دیگران است.

سامه یح خاطرنشان کرد: اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) موجب رنجش خاطر مسلمانان جهان شده و ما ایرانیان کلیمی این اقدام را محکوم می کنیم و آن را غیرقابل قبول و غیر قابل توجیه می دانیم.

وی افزود: پس از این هم شاهد رفتارهای مشابه از سوی غربی ها بوده ایم و همواره ما ایرانیان کلیمی چه در موارد قبلی و چه موارد اخیر موضع مان را در مورد این رفتار توهین آمیز اعلام کرده ایم و این گونه رفتارهای اهانت آمیز محکوم و غیرقابل پذیرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان در مجلس: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) محکوم است

نماینده کلیمیان در مجلس: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) محکوم است